måndag 19 september 2011

[en bild på en ödla]

Saker tenderar att vara bajs. Men lite bra ibland också. I söndags kväll eldade vi i Tanto - vi blev tydligen betraktade som fett oseriösa med säkerheten. Detta läste jag i ett forum när jag kom hem. Även om jag kan förstå vissa bitar i kritiken blir jag så irriterad på folk som inte vågar konfrontera utan ska baktala istället. Personen i fråga hävdar visserligen att han försökte prata med oss, men att vi var nonchalanta och inte gick att resonera med. Tips - var trevlig och tydlig, det funkar!
Sen badade vi hur som i Årstaviken - faktiskt helt okejvarmt i vattnet fortfarande (just där är det väl i och för sig så mycket avloppsvatten att det är varmt året om, men i alla fall). Sista doppet var inte för 2 veckor sen ändå!
(Jag skulle blogga mer - nöjd nu? :) )


En ödla vi hittade i ett tält i somras. Gölligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar