torsdag 21 oktober 2010

framtidsångest

Det är precis vad jag har. Det är oktober, typ en fjärdedel av trean har gått men jag har typ ångest för jag vet inte vad jag ska göra nästa höst. Jag ska skriva högskoleprovet i övermorgon, kommer det avgöra något?

Det kanske är en höstdepression, säger hon och vill fortfarande flytta till Norrland.

Jag borde flippra med den här bloggen så den blir lite mer ATTRAKTIV fast vafan spelar det för roll?

Nej men fota lite mer och photoshoppa (nej jag menar inte gräshoppa stavningskontrollanten) lite mer kanske? Eller? Kanske? Ska göra det? Va? Kanske? Va?

Nej men nu ska jag rulla ner till träningen och FUCK jag skulle ju på apoteket och nu fick jag bråttom. Äh jag hinner det imorgon. Eller inte... MEN SKYNDA DÅ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar