fredag 28 maj 2010

Blurgh

Idag har jag "syndat", som jag hade sagt om vegetarianism hade varit en religion. Jag åt gulaschsoppa till lunch. Okej, jag äter ju kött hemma vanligtvis, men jag tror faktiskt att det var första gången jag inte tog vegetariskt i skolan. Scary shit.

Haha, vilket påminner mig om en av de första dagarna på min skola. Jag tog vegetariskt, som vanligt, och så kom vi att prata om det av nån anledning, kanske för att alla andra i min klass är typ uteslutande karnivorer. Jag sa mitt länge genomtänkta skämt "Nej, jag kan inte kött, jag är allergisk mot pälsdjur", utan större förhoppningar. Men det var nån som verkligen trodde på mig. jag höll på att dö lite.

Förresten ska jag tydligen få en kamera imorgon. Väldigt oväntat. Men jag tror inte jag vill ha MC-kort än i alla fall, vill ju bidra så lite som möjligt till växthuseffekten.

pussokram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar