söndag 23 maj 2010

.

Jag tar bort bloggar så fort jag känner att jag inte kan stå för dem längre. Det har hänt igen. Så jag tänkte att nu ska jag bara skriva om sånt som inte är svårt att stå för.
Typ... mat. Motorcyklar. Körkort. Smoothies. Hörlurar. Jonglering. Miniräknare. Böcker. Filmer. Musik. Serier. Humor. Blommor. Piano. Regn. Solglasögon. Franska. Jobb.

Och vem är jag då? Ja jag ska vara lite kryptisk och klyschig och säga att det håller jag på att ta reda på. Men som det ser ut nu är jag en 17-årig gymnasiestuderande från Stockholm, tillhör övre medelklass, tycker om att ta svart-vita porträtt med min morfars analoga kamera. Jag är ibland överambitiös, ibland fasligt trött och ibland bara helt jävla vanlig. Jag är allergisk mot det mesta som dammar och springer 3,3 km på 22 minuter (sist jag kollade). Jag älskar mango och Tofu Lines chokladglass. Jag fick en gång ett Pang Prego (5 maj 2008). Jag kom tvåa i NM i sabel 2008. Jag spelar Death Game. Jag kan nålbinda. Jag är medlem på boktipset.se. Jag har LastFM. Det var väl allt jag kom på just nu. pussokram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar