måndag 21 oktober 2013

Hej och hå smurfar blå

Nu kände jag mig lite som Bert Ljung när jag skrev titeln. Men det är inget fel med det.

Jag hade, återigen, glömt bort lite att jag har en blogg. Vilket är bra med tanke på mitt senaste inlägg, om att kunna springa 5 km på under 30 minuter. Men för 6 veckor sen sprang jag tjejmilen på 76 minuter, så heeeelt omöjligt är det ju inte att klara någon gång. (Fast sprang jag inte 1 mil på 74 min när jag gick i gymnasiet? Äh, det man inte vet mår man inte dåligt av)

Hur som helst. Jag bestämde mig alldeles nyss för att skriva ett inlägg, mest för att jag har en tendens att uppdatera facebook-status lite för många gånger när jag är lite uttråkad. Så för att bespara mina internetkompisar detta skriver jag här istället.

Jag har en pluggdag idag. Det innebär att jag borde svara på instuderingsfrågor om eukromatin, men istället hasar jag runt i långkalsonger,övar handstående samt gör matlådor för en månad framåt. Eller kanske inte riktigt, men en vecka åtminstone. Och klockan är redan halv två, det kallar jag en mästerprokrastinerare!

Nämensåatteh. Instuderingsfrågor var det, ja.

Men för att hålla på traditionerna så får ni en Jan Stenmark. För att relatera till inlägget kan vi säga att psykiater=läkare=det jag trots allt pluggar till. Wow. Jag borde leda Melodikrysset.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar